Mijn account

  • Hoe stel ik mijn wachtwoord opnieuw in?

    Je kunt je wachtwoord resetten via de account-login-pagina door op "Wachtwoord vergeten" te klikken.Voer het e-mailadres in dat g...

    Je kunt je wachtwoord resetten via de account-login-pagina door op "Wachtwoord vergeten" te klikken.

    Voer het e-mailadres in dat gekoppeld is aan je Stoked-account en bevestig. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik op de link en voer een nieuw wachtwoord in.

    Daarna kun je met je nieuwe wachtwoord inloggen op je Stoked-account.

    Let op: het kan even duren voordat de e-mail aankomt, en deze kan in je ongewenste e-mail of spambox terechtkomen.

  • Hoe verwijder ik mijn gebruikersaccount?

    Om je account definitief en volledig te laten verwijderen, kun je contact met ons opnemen via support@stokedboardshop.be. We zullen je account verw...

    Om je account definitief en volledig te laten verwijderen, kun je contact met ons opnemen via support@stokedboardshop.be. We zullen je account verwijderen in overeenstemming met de GDPR-richtlijnen.

    Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als aan de volgende voorwaarden is voldaan:

    - Er zijn geen openstaande bedragen.

    - Je hebt geen bestellingen die nog binnen de retourtermijn vallen.

    - Er staat geen resterend saldo van een cadeaukaart op je account.

    - Geen van je bestellingen is nog in verzending.

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op.